Marko Cvetković

Digital Account Manager @ Represent Communications

Marko Cvetković se bavi digitalnim marketingom. Pokretač je i osnivač regionalnog magazina AdriaDaily.com. Aktivan je bloger i pokriva teme nastupa brendova na društvenim medijima,kao i opštim temama iz života. Marko je u jednom trenutku pozicionirao ulogu blogera u društvu zahvaljujući jedinstvenom potezu i intervjuu sa veoma traženom javnom ličnošću kojoj niko nije uspeo da priđe toliko blizu 24 godine. Kao zvanični bloger sarađivao je sa kompanijama i institucijama kao što su: Unicef, Kaspersky, Intel, Strauss, Imlek, Ušće SC, Idea, Rosa, Probotanic, Ballantines, Apatinska pivara i mnogi drugi. Pokretač je i inicijator mnogih kampanja koje su se prvi put desile u Srbiji: Grand Casino experience, Humana knjiga za pomoć porodici iz Obrenovca za vreme poplava, promocije turističkih organizacija i turističkih mesta na društvenim mrežama: Vrnjačka i Bukovička banja, Instameet sa instagramerima na temu istočnjačke hrane kada je Beograd upisan na svetsku mapu instagramera, generisanje selfie fenomena u prvu kampanju u saradnji sa Samsungom, Wannabe magazinom i TC Ušće itd. Danas radi ili je radio na strategijama za velike brendove: Eurobank, MK Mountain resort, TeleGroup, Gorenje, Aerodrom Nikola Tesla, Udruženje osiguravača Srbije, UNDP, Poreska uprava, Uprava carina itd. Uživa da bude kreativan i stalno želi da pomeri granicu. Aktivno drži edukacije na temu kriznih situacija i nastupima brendova na društvenim mrežama. Poslednje tri godine deo je tima koji je osmislio, dizajnirao i lansirao nov automobilski brend na svetskom tržištu – Aqos.